Pages

follow

luahan Hati


Thursday, April 5, 2012

PERTAMA

Sebuah episod cinta biasa berlaku di mna saja tak mengenal usia tak mengenal bangsa. tidak dinafikan cinta pertama terukir pada zaman persekolahan. Ini kisah aku,kisah cinta pertama,dia datang tak mengenal waktu. cinta aku datang dikala aku masih lg mentah,masih tidak bersedia. agak kekok bagi aku untuk mulakan sebuah kisah yg baru yang tak pernah aku alami sebelum ini. pada usia remaja ini permahamam aku tentang cinta masih lg cetek masih,masih lagi teragak agak untuk membuat keputusan. kesudahannya aku harus berani menempuhinya. tak gentar dengan keadaaan sekeliling tak mudah goyah dengan apa jua yg mendatang. dari cinta pertama lah aku memahami apa itu erti kasih sayang,erti kerinduan walaupon ia bakal berakhir namun indah nya kenangan masih terpahat dalam ingatan,namun aku tidak boleh membiarkan cinta pertama itu menguasai diri sehinggakan aku terlepas pandang cinta sejati akan menanti.

awak,ni surat surat masa mula mula saya kenal cinta dulu. zaman ni tadak fesbuk lagi.





awak,sy tak tahu awak berada di mana sekarang,awak buat apa,awk sihat ke tak. saya doakan awak sentiasa sihat. satu hari nanti pasti kita akan berjumpa. macam saya selalu cakap ya, awak bukan yang pertama tapi awak akan jadi yang terakhir. awak jagan risau ya sebab nama awak dah tercatat di  Luh Mahfuz untuk saya. tunggu saya menjemput awak ya.
Assalamualaikum,kamu bakal ibu kepada anak anak ku nanti.

No comments:

Post a Comment