follow

luahan Hati


Saturday, November 5, 2011

Keajaiban Cermin

Assalamualaikum.
Jum kita cermin diri. hehe
Tiada apa pon yg ak nk cerita,cuma aku tertarik dengan 1 gambar ni masa aku duk belek belek blog Kevin Zahri yg nak dikongsikan dgn hampa.


HAHAHAHAHA
Sehari kita tidak akan terlepas daripada melihat cermin kan.Ini memang banyak berlaku pada kita semua.Di depan cermin jugak kita selalu beragan kan.Lelaki dan perempuan ada ragam nya msing2 bila di depan cermin,kadang2 kita nampak kita hensem,cntik kadang kadang juga nampak kita ni tak cantik ataupon hensem macam semalam.Yang lelaki tu ak faham la klu dia perasan diri sendiri tuff bila kat depan cermin,aku pon kadang kadang macam tu juga. HEE
Yang aku tak faham nya dengan perempuan ni,badan dah cantik,ada yang mengalahkan artis tpi masih pikir dia gemuk,bulat,buncit,besar sgt,tembam.Kenapa ya??Kenapa perempuan selalu pikir macam tu.Aku masih tertanya tanya.Badan cantik dari sudut pandagan kaum adam,tpi mereka ckp mereka dah gemuk,then mula la operasi opsss makan,diet,ikat perut.Sanggup berlapar untuk cantik kan.Sungguh pon kita yang lelaki ni cakap si kaum hawa ni dah cukup cantik,tpi dya masih tak puas hati dengan berat badannya.



No comments:

Post a Comment